Saturday, June 26, 2010

weh SEM 3 da nak masok!

another 7 days...
tik-tok, tik-tok....
klip-klap, klip-klap..
ping-pang, ping-pong~~
ding-dang. ding-dong...
ok dalam hati exited nieh nak balik kampuuusss..!
wahh gituuu....

mulai saat ini saya taknak dah main-main lagi!
saya nak baca buku sampai botak! (ha?)
saya taknak keluar pergi parade lagey!(gitu kau.. pdahal klu di ajk jgn x tolak dekk!)
saya taknak sebok2 cari baju dinner lagey!..
saya taknak dah tido awal..bgun lambat!
saya taknak da tido tengahari lagi!
HALAH YANG TAKNAK TULAH YANG KAU NAK! kaannn suhailah...liat behtol! ;pp


alah....da nak masok yuyu balik..bye2 rumah,bye2 pama,bye2 nenek, bye2 katil.bye2 dapur,bye2 pintu rumah.....bye kawan.

SELAMAT MEMASUKI SEMESTER KE 3 KPD SEMUA SAHABAT...

* rakan U terutama AC3E saya rindu kauorang semua jumpe nnti ya!

Friday, June 18, 2010

Bila perut bersuara

sekarang tepat pukol 12.21 malam..saya sedang menaip..
sebab saya LAPAR! tak tahu tibe-tiba perut layan lagu poprock plus balada.
nak turun takot..sudah gelap di bawah...pengajaran jangan cerita pasal makanan bila tgh malam
hahahahaha;ppp
Bila perut bersuara kau milikku..~~waahhhh gitu...

okeh saje nk memenuhkan blogoblog nieh..daaa....

*tegok air masak jelah! glup-glup~~

Tuesday, June 15, 2010

Gosip Jom!

MengaDap laptop..
Laptop mengadap aku...
aku nyanyi lagu..
lagu nyanyikan untok aku..
Kemas rumah
rumah bangga aku kemas die..ecece..
Tebas rumput
Rumput tgk aku tebas die..(tebas sgt pdhal da mcm hutan Khatulistiwa!)

ok salah aku jugak parents da soh kje xnak..haih mintak pulak macam2 mak mmg bgi kuali lah!
apa yang saya buat...harini bgun pagi teman nenek kat bawah kononla nak borak2,..xtau nak borak ap..so tido balik kat sofa..hahah!
nak ajak nenek bergosip huih! mmg kena bukak muqadam balik lah..
OK teman nenek makan...then nak borak ap?? saya tgk nenek mata da berat ok nenek tido lah sian tengok..aq? nak bwat ap...
HA! hambek kau.. tido lageeyy....bgun pukol bape SITI SUHAILAH BT MOHD MOKHTAR?
jgn cerita..halahhh dok rumah makan tido je lah aq..tp ade jugak bwat perkara yg mendatangkan faedah...ap die?? JANGAN CERITA..full stop! bye2=)))


*JAP2! rumah saya BLACKOUT tahu!..tp apa tindakan yg aq buat..konon semangat nak btolkan kat kotak letrik tu (aq xtau ap nme die)..pastu kakak ckp "dek xpyh lah mmg satu taman xde letrik ko xyah nk jd juruletrik bagai.." SAME JER DEK! @#$%@&!



Saturday, June 12, 2010

Itu Saya Tahu...





Saya tak sempurna
itu saya tahu
saya pakai tudung kejap labuh kejap pendek
kadang2 mcm badot
dulu baju sekolah saya seminggu sekali baru basoh
Poket macam belacan
jangan cerita...
Baju kena dakwat pen saya tutup dengan liquid

Saya tak sempurna...
itu saya tahu..
muka belak-belak
gigi tampal dengan coka coki..
Makan kuew tiaw minyak-minyak
tudung selalu kena sambal

Saya tak sempurna...
itu saya tahu..
saya cakap kuat-kuat
Nyanyi lagu kuat-kuat
gedix jangan cerita
Blaja main-main
pergi tusyen pon pinjam basikal orang warna PINK
nangis....jangan cerita..
Gaduh-gaduh manja
ngumpat-ngumpat puaka
Tercakap orang KUNO

Saya tak sempurna...
itu saya tahu..
Rumah saya jauh..
kene rentas hutan,gunung-ganang, lalang, bnyak minyak kene pakai..
saya xmintak semua ni terjadi..
maaflah kalau saya menyusahkan..

Itu saya tahu..
Kan saya xsempurna
Tapi satu saya tahu..saya adalah diri saya..
mereka yang tahu kesah ni mereka yang pernah hadir dalam hidup saya..=))

TERIMA KASIH xoxo

Friday, June 11, 2010

Thanks to Allah...

*Jap2 ni muka suci tgh 2gu result yg xmuncul..haha ok back to our tajuk:

Alhamdullillah....
syukur sgt da dpt tau result sem2..
ok..lua drpd jgkaan...dekan mmg sukar dicapailah..but at least improving alot..=))
mcm biasa ap yg kter target xdpt & ap yg x target tu lah yg dpt..
xpe2 suhailah rezeki Allah nk bagi trima dgn redha okie!;)
igt satu jer DEKAN adalh satu bonus usaha lebih dpt lebih kan2?
klu xcapai xmkne kite xpndi..kan2? ngee~~

Saturday, June 5, 2010

Always...



HAPPY BIRTHDAY MAMA!
yg ke 50 thn ok!=))
sayang mama dunia akhirat! <3
*mak saya yg tudung cekelat tu ye..same acuan kan2??harharhar;pp

jangan berhenti!




Harharhar mengupload gambar kami lagi..
lokasi di borak kedai kopi..depan giant ok..
tujuan nak menginterview seorg artis..yang ado...
mengeteh & mengeteh lagi..konon la korunk nak makn burger otai...huh !habes duit aq mnom air
epal tu kau tau x!..harharhar

okie 3 gmbar kat atas menunjukkan saya happy brgmbar dgn mereka
3 gmbar bwah saya da penat asyik bergambar hahah "alahai sue ko selagi kemera tu xhabes koddakknya selagi tu posing maot"..aq xtau ayt azimat dr sape tapi aq igt weh!


chop2! korunk nmpak x bju aq pakai tu,...hehe tu bju klas aq hehe gedik nk kecoh..bju form 3 okie! fullstop!=)