Thursday, May 5, 2011

i'm a food lover and hate waste! little help here.....




motif lah gambar mulut nak besar2..tehhee ;p
ok susah kalau dah dianugerahkan dengan selera yang besar...alhamdullilah syukur dulu...
bagi lah apa saja, semua nak dikunyahnye...
tambah2 dah balik cuti duduk kat rumah kan..uuihh lagi besar selera akak dek!
mak pagi2 buat sarapan, sebelum pergi kerja, makanan tengahari terhidang,
lepas tu ade pulak snack2 tambahan ..errmm jgn ckp lah...
kaki tak boleh berhenti asyik nak melangkah ke dapur jeep..
ce dok diam kat sofa! ni x smpai 5 minit dah bangun g dapur tengok ap yang ade..
saya rasa dapur tu kene ade pagar elektrik berkuasa tinggi lah..
ehehe tapi kitak tak sukak membazir..tu makan bagai nak rak tu..taknak membazir la kata kau..
dah tu camneeee...eheh
dan pada hari ini abang saya telah belanja pizaa! tak cukup dengan itu ditambah pulak dgan kepak ayam lazat! aargghh! jiwa kacau!

dan saya telah membuat satu dosa kerana memasukkan piza dan seketul ayam ke dalam mulut saya. ahaha........-______________-''
dan lebih teruk kerana kejadian itu berlaku pada waktu malam! hahhhhhh!

ok fine let bygone be bygone..
dah pesan dekat mama besok tak payah masak...so bialah awok terguling2 lapar kat rumah sorang2 haha;p

sobsob....
;D.