Wednesday, February 29, 2012

ana muslim episod 2

awak!
tadi kite dengar apa awak cakap!
yeke?
iyeee..kite dengar..nampak macam kite tak dengar kan?
awak!
kite seronok tadi bile dengar awak cakap macam tu.
awak tak perasan pun..tapi kite curi2 dengar..yaAllah kite seronok gile!
awak!
kite tak sabar tau ke?
kite tunggu tau..kite tunggu...
harap awak ingat apa yang awak cakap =)

p/s: ade satu part yg kite xsuke td awak buat..hermmm

Monday, February 27, 2012

ana muslim episod 1


Isnin
berlengan panjang
berwarna suci
muka agak keletihan
kemas tersusun rapi
pembawa batu
ikhlas menolong tapi tak kesampaian
mengajak
memandang dengan maksud tersirat

***********
pulang begitu saja.....


Sunday, February 26, 2012

pernah tahu tak?


awak pernah tahu tak yang awak bagi kite semangat?
awak pernah tahu tak yang awak bagi kita ketawa?
awak pernah tahu tak orang cakap awak ni kelam kabut?
awak pernah tahu tak kita tak kesah apa orang cakap psl awak?
awak pernah tahu tak kalau awak tegur kita....kita suke?
awak pernah tahu tak yang kite pernah hilang fokus dalam kelas?
awak pernah tahu tak yang kite suke tgk awak bila pakai baju yg casual?
awak tahu tak yang kita suke tgk awak pakai baju lengan panjang?
awak pernah tahu tak yang kita curi2 pandang awak?
pernah tak? pernah tak?

tak mungkin...awak tak pernah tahu pun..awak takkan tahu..

P/S: ahaaa merepek dah post aku niehh
serabut!



Thursday, February 23, 2012

tak terkata


setiap hari ada saja yang tak kena..
kalau kena pun terkena jugak
kenapa dengan saya ni?
hari ni banyak betul terlepas cakap..
kenapa mulut ni tak reti duduk diam?
errghh kepada sesiapa yang terasa dengan kata-kata saya
saya mohon ampun sangat-sangat...memang tak ade niat untuk mengecilkan hati..
cuma gurauan..saya terima jika saya melakukan kesalahan..saya mengaku
dan saya akur..
huwaaaa rasa nak nanges bila buat orang terasa...
cakap pun dah tak guna bila benda dah terlepas..
hanya kata maaf yang layak dikeluarkan buat masa ni....

=(